piątek, 12 lipca 2013

Hej ;)
Nie wiem sama od czego mam zacząć, ale początki są zawsze trudne i mam nadzieję, że potem się rozkręcę. Będzie to mój pierwszy post na tym blogu. Warto by się przywitać. Mam na imię Natalia, ale będę używać pseudonimu dyzia. Chodze do gimnazjum i jak każda nastolatka mam swoje problemy.
Postanowiłam założyć tutaj blog ponieważ od maja 2012 rozpoczęłam przygode z mini blogiem. Bardzo mi się to spodobało i chciałam spróbować czegos poważniejszego.
Postaram się aby posty pojawiały sie codziennie. Przeważnie będą to wpisy o moim życiu, zdjęcia z sieci, które wpadną mi w oko lub poprostu recenzje książek, które miałam okazje przeczytać w ostatnim czasie. 
Mam nadzieje, że mój pomysł na tego bloga Wam się spodoba i z przyjemnością będziecie go czytać, obserwować i komentować.

Wasza Dyzia ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz